Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bilberry | użytkownik

imię i nazwiskoJag. adresWrocław zarejestrowany21.10.2006 @20:03:00 ostatnio na stronie07.10.2014 @17:15:44

"śmierc co wyssała miód twego tchnienia, wdzięków twoich zatrzec nie zdoła jeszcze"




http://www.facebook.com/photography.jagodawalczak


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5141615
digarty18 komentarze709 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~99m    08.03.2007 @21:19:07
wszystko się zgadza- zdjęcie siostry z siostrą xD
~eselowu    08.03.2007 @20:42:03
moj pies wabi sie songo wazy jakies 80 kg i od 6 lat stara sie dogonic jakiego kolwiek osiedlowego kota..... nadal probuje
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~Padal    08.03.2007 @20:37:04
dziękuję
~chitos5    23.02.2007 @23:16:15
nei masz czasu ? a co taka zabiegana? u was na bank sniegu nei ma to na swidnicką ino raz jutro! ;p
~chitos5    23.02.2007 @23:09:37
wiem ze szkoda... ale ja swoje wypilem ;p a ja ,,pozowalem'' jezdzisz na desce?
~chitos5    23.02.2007 @23:04:54
no wino dorbe bylo, ale poznej kumpel ( ktory robil zdjecie mi) miał pić ale 3 sek wczesniej rozbiłem butelke... ;( sie wkurzył ;D
~fika    20.02.2007 @07:40:52
dzieki :D
~mlodyFRYZJER    06.02.2007 @23:30:34
mmm desunia :P
~sooleeil    03.02.2007 @14:54:20
nie ma za co.
~redrose82    25.11.2006 @16:35:10
dzieki wielkie i milego weekendu
_______
Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu Piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeśli nie nosimy go w sobie. /Ralph Waldo Emerson/
~Damis19    25.11.2006 @14:01:58
Nie jaka tylko jaki. to był pan myszoskoczek Dzieki za komentarz
_______
nothing special.
~WILCZEWSKI    25.11.2006 @12:33:26
dzieki
^sandiego    29.10.2006 @10:25:32
dzięki bardzo (ale według moderatorów nie masz zielonego pojęcia o fotografii, bo to zdjęcie, które dzisiaj oceniłeś(aś) nie posiada żadnych walorów i zostało ukryte), pozdrawiam P.S. wczoraj też wystawiłem zdjęcie do bani, też ukryte...
~SaintBenji    27.10.2006 @20:04:38
Dzięki.
~dariuszsankowski    26.10.2006 @21:53:12
_______
http://www.tenjedendzien.pl - fotografia ślubna Wrocław
~szakal900    26.10.2006 @19:23:01
a mozliwe ze widzialas bo tez je tam wstawialem fajny kociak moze troche wiecej swiatla na niego skieruj i bedzie super
_______
twoja sprawa!! moja sprawa!!
~trixon    26.10.2006 @16:29:53
wcale nie mówilem ze mi sie nie podoba
~Autsajderka    24.10.2006 @20:05:28
a jaki adresiiik? :D
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    24.10.2006 @19:57:13
na moim pb? hmmm.
jak na niego trafiłaś? :P
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    23.10.2006 @17:02:30
a wogóle to nie napisałam, że kot Twój oczy ma ładne.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    23.10.2006 @17:00:27
również dziękuję za komentarz.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    23.10.2006 @16:58:03
prosze bardzo.
również pozdrawiam.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~szakal900    23.10.2006 @08:42:47
a ty tez smigasz na desce?? znasz moze jakis tani nocleg we Wrocławiu bo mialem spac u znajomej ale wyjezdza na studia :/
_______
twoja sprawa!! moja sprawa!!
~pikOu    22.10.2006 @22:58:58
przepraszam , nie chcialem nikogo urazić

Ale nie chodzi o deske że zwykła , tylko o zdjecie .... takie sobie (z dupy) .... zreszt ą jak widać : )



pozdr. !
_______
...
~szakal900    22.10.2006 @21:31:34
hej dzieki za ocene i zycze powodzenia na DA, widze ze z Wrocławia jestes za miesiac tam zawitam na ONE LOVE i na zawody skateboardowe
_______
twoja sprawa!! moja sprawa!!
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt